Előszó

 2009.01.04. 15:53

Még 2007 elején olvastam egy cikket , melyben arról írnak, hogy Keszhely és Hévíz között kiépítenének egy villamosvonalat.

Akkor még nem hittem, hogy ez komoly dolog lenne, csak legyintettem, hogy "ez is biztos valami átverés".

 


Nagyobb térképre váltás

Majd 2007ben egyre több hírt lehetett hallani a dologról, s én is rájöttem, hogy a Balaton egyik legnagyszerűbb közlekedési fejlesztése lehetne ez. Utna néztem a dolognak, s valójában már 100 éve is felmerült ez a projekt.

Ebben a blog-ban összeszeretném gyűjteni az eddig megjelent információkat, tényeket és számokat, amik eddig kiderültek a vonal építéséről. Nem vagyok benfentes a dologban, úgyhogy én is csak azokból az infókból tudok tájékozódni, amit a neten meg a sajtóban felleltem. Írtam már az érintett önkormányzatoknak, illetve a Balaton Fejlesztési Tanács valamint a Balatoni Integrációs és Fejlesztési Ügynökség Kht. -nak is (utóbbik terjesztették elő a tervet), hogy hol jár maga a projekt. Sajnos egyedül csak Keszthelyről válaszoltak, meglehetősen semleges választ.

Nem tudom, hogy valójában mennyire gondolták komolyan a dolgot, mert 2008 tavasza óta nagyon nagy csend lett. De azért megpóbálok a blogban példákat is felhozni arra, hogy miért is volna jó.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bavill.blog.hu/api/trackback/id/tr63857092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemeza 2009.01.04. 20:46:46

Válság van.. :( Majd 6 év múlva esetleg. Ne legyen ebben igazam..

ubk 2009.01.04. 20:48:27

Ne legyen ebben igazad! :-)
süti beállítások módosítása